خرید ماوس ارزان

موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال ۱۹۸۷ فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد. موس های ای فورتک دارای دو نوع موس بی سیم ای فورتک و موس با سیم ای فورتک می باشد. موس گیمینگ ای فورتک با نام تجاری Bloody وارد بازار شده است که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. موس ای فورتک بلودی از جمله موس های پرفروش در بازار می باشد که با قیمت ارزان نسبت به رقبا به فروش می رود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های ای فورتک را برای کاربران فراهم کرده است.

ماوس یا موشواره در سال ۱۹۶۳ توسط شرکت مایکروسافت اختراع شده است. این اختراع باعث شد تا کاربران کنترل بهتر و دقیق تری را بر روی کامپیوتر داشته باشند.

امروزه ماوس های تولیدی شرکت های مطرح جهان دچار تغییرات گسترده ای شده است و از تکنولوژی متفاوتی برای بالا بردن دقت و کارایی محصول استفاده می شود.

ماوس ، از ملزومات لوازم جانبی کامپیوتر است که دارای انواع مختلفی می باشد.

عموم ماوس ها دارای سیم می باشند و به ماوس با سیم (Wired) معروف هستند. این گونه از ماوس ها از طریق سیم به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شوند. پورت های متفاوتی برای برای ماوس با سیم موجود می باشد که دو پورت USB و PS/2 از مرسوم ترین این پورت ها در حال حاضر می باشند. ماوس با سیم ای فورتک یکی از پر فروش ترین ماوس های بازار می باشد که دلیل آن پشتیبانی اکثر دستگاه های دیجیتال از جمله کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.

برای اطلاع از قیمت ماوس های bloody می توانید به فروشگاه اینترنتی پورومیکس مراجعه کنید.

کاربرانی که نیاز به ماوس با کیفیت برای کارهای طراحی و یا بازی دارند ، بیشتر به سراغ ماوس های با سیم می روند. زیرا در ماوس های با سیم ، دچار مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن نخواهند شد.

نوع دیگر از ماوس هایی که با استقبال فراوان مواجه شده است ، ماوس بی سیم می باشد. خرید ماوس بی سیم ای فورتک ارزان قیمت یکی از دغدغه های کاربران می باشد. ماوس بی سیم ، با استفاده از تکنولوژی هایی از قبیل وایرلس و بلوتوث به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شود. ماوس بی سیم وایرلس عموما به همراه یک عدد دانگل USB عرضه می شود که وظیفه انتقال اطلاعات مابین دستگاه و ماوس را از طریق امواج وایرلس بر عهده دارد. ماوس بی سیم بلوتوث نیز بدون دانگل و از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود.

ماوس از نظر نوع حسگر به کار رفته در آن به دو نوع تقسیم می شود.

ماوس اپتیکال و ماوس لیزری ، دو نوع این ماوس ها می باشد.

اگر توجه کرده باشید در بسیاری از ماوس های امروزی، یک نور قرمز از زیر ماوس قابل مشاهده است. این نور، حاصل یک چراغ LED کوچک است که زیر آن قرار گرفته است. به چنین ماوسی، نوری (optical) گفته می‌شود. ماوس های لیزری برخلاف باور بسیاری از کاربران،  مرئی نیستند؛ به عبارت دیگر شما با مشاهده به زیر ماوس لیزری، نوری مشاهده نمی‌کنید چرا که ماوس لیزری از اشعه مادون قرمز استفاده می‌کند که با چشم انسان قابل مشاهده نیست.

نقاط قوت ماوس اپتیکال: ارزان بودن هزینه تولید، حساسیت کمتر نسبت به آسیب دیدگی، حرکت راحت‌تر روی صفحات بزرگ به دلیل دقت پایین DPI و طول عمر طولانی لامپ LED مورد استفاده.

نقاط ضعف ماوس اپتیکال: دقت کمتر، برخوردار نبودن از کارکرد صحیح روی صفحات خیلی روشن یا خیلی تیره، ناتوانی در حرکت‌های بسیار ریز و دقیق به دلیل دقت پایین DPI.

نقاط قوت ماوس لیزری: دقت بسیار بالا، قابلیت تشخیص حرکت روی بسیاری از صفحات و حرکت بسیار روان و دقیق به دلیل رزولوشن بسیار زیاد لیزر.

نقاط ضعف ماوس لیزری: گران قیمت، اشکال در تشخیص حرکت روی سطوح شیشه‌ای شفاف، آسیب پذیری بیشتر و طول عمر کمتر نسبت به لامپ های LED.

ماوس گیمینگ ای فورتک دیگر محصولی است که شرکت ای فورتک اقدام به تولید آن می کند. ماوس های گیمینگ ای فورتک عموما دارای کلید های اضافی می باشند که کاربر از طریق آن بتواند راحت تر و با سرعت عمل بیشتری به بازی بپردازد. برای خرید ماوس a4tech bloody می توانید به فروشگاه پورومیکس مراجعه نمایید.

در ادامه به چند مورد از قابلیت های ویژه ماوس های گیمینگ Bloody اشاره می کنیم.

قابلیت برنامه ریزی برای مدیریت بر اسلحه : در حالت هسته سوم این قابلیت برای گیمرهای حرفه ای قرار داده شده است با بتوانند به راحتی بر سلاح های خود قبل از شروع بازی چه بعد از بازی مدیریت همه جانبه ای داشته باشند .

دارای ۱۶۰ کیلوبایت حافظه که این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد ۴۰۰۰ خط دستور را حداکثر در حافظه نگاه داری کند .

قابلیت جلوگیری از لرزش دست هنگام تیر اندازی: به طوری که این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در بازی های اکشن به راحتی بتواند هدف را مورد اصابت گلوله قرار بدهد .

۳ حالت تیر اندازی برای دکمه چپ موس : قابلیت برنامه ریزی در عملکرد تیراندازی مخصوص بازی های Shooter

تکنولوژی انحصاری : سیستم پیشرفته ۳ هسته ای موس V8M شامل ۳ سطح متوسط ، بالا ، فوق العاده می باشد که سطح متوسط (هسته اول ) مناسب برای بازی های سبک Role Player  و هسته دوم برای بازیهای FPS و هسته سوم برای بازی های حساس تر در رده همان FPS می باشد .

پر سرعت ترین عکس العمل در میان موس های گیمینگ  : در میان تمام موس های گیمینگ به صورت میانگین زمان عکس العمل به کلیک ماوس ۱/۸ میلی ثانیه می باشند در صورتی که با استفاده از این موس و بهتر است بگویم در سری دست های خونی ای فورتک ۱ میلی ثانیه می باشد .

از دیگر مزایای ماوس گیمینگ ای فورتک می توان به دقت بالای آن ها در کنار کیفیت خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

شما می توانید قیمت انواع موس ای فورتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس ای فورتک با بهترین قیمت بپردازید.

در این فروشگاه انواع ماوس کامپیوتر اعم از ماوس با سیم ، ماوس بی سیم ، ماوس گیمینگ ، ماوس ، حرفه ای ، ماوس بلوتوث و … از برندهای معتبری همچون ماوس فراسو ، ماوس لاجیتک ، ماوس ای فورتک و ماوس شارکون عرضه شده است تا کاربران به راحتی بتوانند از قیمت ماوس ها مطلع شده و اقدام به خرید کنند.