مراحل ثبت لوگوی شرکت

تاثیر سرزنش و تحقیر میان دانش آموزان با استعداد و عادی

آیا می دانستید سرزنس بیجا و مقایسه دانش آموزان عادی و تیزهوش باعث افت تحصیلی می شود؟

از عوامل پراهمیت در موفقیت تحصیلی دانش آموزان، حمایت و پشتیبانی والدین از آنهاست نقشی که خانواده ها در فراهم ساختن زمینه ی رشد و پرورش توانایی های فرزندانشان برعهده دارند بسیار مهم و پررنگ است. خانواده ها بایستی شادی گم شده در میان سنگینی تکالیف درسی آنها به دانش آموزان خود بازگردانند و آرامش و اطمینان خاطر را در آن ها به وجود آورند واین جز در سایه نظارت دائم و منظم به فعالیت های یادگیری، توجه به شرایط روحی و روانی و بررسی وضعیت درسی دانش آموزان در منزل و مدرسه امکان پذیر نیست نظارت و پیگیری نباید به گونه ای باشد که استقلال و اعتماد به نفس را از فرزندان بگیرد.

بیان دستوری و امر و نهی کردن مدام و پیگیری همراه با سرزنش و تحقیر و توبیخ یا مقایسه و سرکوفت یکی از عوامل بسیار پراهمیت در افت تحصیلی تمام دانش آموزان به حساب می آید. در سالهای ابتدایی تحصیل دانش آموزان این نظارت شاید حتمی باشد ولی با رسیدن دوران بلوغ و نوجوانی برای نوجوانان خوشایند نیست که والدین مدام به آن ها گوشزد کنند که چگونه تکالیف شان را انجام دهند یا مدام از آنها بازجویی کنند. نوجوان در این دوره احساس استقلال می کند و می خواهد به ارزش ها ایده ها و نگرش او احترام گذاشته شود ولی این بدان معنا نیست که حمایت و نظارت برعملکرد او کاملا قطع شود بلکه در این دوران نیاز به نظارت غیر مستقیم است.

جهت مطالعات مقالات بیشتر می توانید از طریق وبسایت ایران کلاس بانک اطلاعاتی مدارس و لیست مدارس تهران و شهرستان ها با ما در ارتباط بوده و از موتور جستجوی مدارس داخل سایت بهره مند شوید.

در انجام دیگر خدمات همانند ثبت شرکت ٬ ثبت علائم تجاری و نام و نشان و علامت می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آن کلیک نمایید همچنین جهت آشنایی با شرایط ثبت شرکت با ما در ارتباط باشید.