کناف زدن در تهران

کناف چیست

کناف نوین : کناف سازه فلزی و یکدستی هستند که این صفحات گچی یا سیمانی بر روی آن نصب می شوند. درز هایی که از به هم پیوستن آنها به وجود می آید را با استفاده از بتونه پر و صاف و یکدست می کنند.

کاربرد کناف

از مصارف کناف می توان در سیستم های ساخت و ساز خشک اشاره کرد ، و استفاده آن در این نوع ساخت و ساز بشیار مطلوب و فراگیر شده است ، و خوشبختانه ایران نیز مانند کشور های اوروپایی پیشرفت های چشم گیری در این زمینه داشته است.

ادامه

اجرای کناف

کناف بیش از ۸۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد ، ویژگی های ظاهری آن را میتوان ایگونه توصیف کرد کناف نوعی تخته گچی روکشدار است . این شرکت همانطور که از اسم آن هم پیداست توسط دو برادر معروف به برادران کناف (کارل و آنفوس کناف ) تاسیس شده است و تاسیس آن هم به سال ۱۹۳۲ بر میگردد. و این شرکت یکی از شرکت های بین المللی در زمینه صنعت ساختمان به شمار می رود.

سقف دکوراتیو کناف

کناف نوین : و این نوع سقف کاذب برای پوشش دادن سقف اصلی و برای زیبا سازی استفاده می شوند و استفاده از این سقف ها امروزه یکی از دغدغه ها محسوب میشود و برای پوشش دادن و مخفی نگه داشتن عوامل در زیر سقف از آنها استفاده می شود.

 

یکی از پرکاربرد ترین ها در زمینه سقف کاذب کناف به شمار می روند که شاید دلیل آن انعطاف بالا و نصب آسان و سریع آن و ارزانی آن باشد که امروزه در صنعت ساختمان سازی جایگاه خود را به دست آورده و کاربرد آن در ساختمان سازی بسیار بالا است.

به طور کلی سقف کاذب به دو دسته معمولی و دکوراتیو تقسیم می شوند. که فرق بین این دو دسته نیز این است که سقف کاذب معمولی و ساده یک پنل گچی مسطح هستند اما سقف دکوراتیو کناف طرح های خاص و زیبا تری را نصبت به معمولی و ساده آن دارد.

اگر به فکر سرعت بخشیدن به پروژه یا کار خود هستید کناف بهترین گزینه است ، دلیل آن نیز هم سبکی و حجم کم مصالح است ، که خود باعث سرعت بخشیدن به کار یا پروژه میشود و سبکی و کم حجم بودن مصالح آن در حمل و نقل آن نیز باز به صرفه تر از روش های سنتی است.

دیوار کناف

به طور کلی اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد کناف خدمت شما عرض کنیم باید به این موضوع اشاره کرد که کناف در ابتدا شرکتی تازه تاسیس توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ تاسیس و به وجود آمد که بعد از مدتی به یکی از شرکت های بین المللی در زمینه ی ساخت و ساز و به طور کلی در ساختمان سازی شد و با دیدن قابلیت هایکناف مهندسان و ساختمان یاز های مختلفی را به خود جلب کرد .

 

مصارف دیوار کناف

از مصارف کناف به ساخت و ساز خشک می توان اشاره کرد که با توجه به سبکی و حمل نقل آسان و ویژگی های دیگری که نظر ساختمان ساز ها را به سمت کناف و به خصوص دیوار کناف جلب کرده اشاره داشت.

ویژگی دیوار کناف

این نوع دیوار از یک پنل گچی که می تواند روکش دار باشد یا بدون روکش تشکیل شده است که کناف کاران و نصابان کناف ابتدا با زیرسازی مناسب محل قرار گیری را مشخص می کنند و بعد تایل ها را نصب می کنند و بعد از زیرسازی و نصب تایل های کناف پنل های گچی بر روی آن قرار میگیرد و بعد از قرار گیری فاصله هایی که بین پنل ها به وجود می آید را با استفاده از بتونه پر کرده و سطحی صاف و یکدست را برای شما ایجاد می کند که بعد این کارها و آماده شدن و اتمام کار می توانید دیوار کناف را رنگ آمیزی کنید یا می توانید برای تقییر در محیط پیرامون از کاغذ دیواری هایی با طرح هاو نقشها دلخواه برای تزئئین دیوار کناف استفاده کنید .

تمامی خدمات صفحه اول گوگل این وب سایت توسط سایت سئو فارسی انجام شده است. دیگر خدمات سایت سئو فارسی، فروش ممبر فیک ، افزایش ممبر واقعی