دانلود رمان ابریشم زندگی من با لینک مستقیم

دانلود رمان ابریشم زندگی من

رمان از زبان پسری بیان میشود که زندگیش به دست روزگار دچار طوفان شده است، نمیدانم سرنوشت مادر و پدرم از کجا گره خورده بود که من اکنون در زندگی روزمره ام سردرگم هستم.رمان ابریشم زندگی من رو از  دانلود و استفاده کنید.

رمان ابریشم زندگی من

نام رمان: ابریشم زندگی من

زبان: فارسی

ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: ۳۲۳

نوع فایل: pdf

حجم کتاب رمان عاشقانه: ۲٫۲۵ مگابایت

نویسنده: یاس صبور

 

قسمتی از متن رمان ابریشم زندگی من

جاده را دوست بدار، کفشهایت را در بیاور و بگذار پایت گرمی و سردی آن را در آغوش بکشد. عاشقانه در راه بی انتهایش قدم بردارد. ببین درختان کنار این جاده چه حسرت بار و حریصانه راه رفتن عاشقانه ات را در برابر هستی بیکرانش نظاره گر هستند؟ آدمهای گذشتۀ زندگی منم همان درختان لخت و عریانند که چه بی رحمانه با شاخه های خشکیده و بلند شان اجازۀ نفس کشیدن را به من ندادند و به حکم مهمان ناخوانده این دنیابه دست جلاد روزگار سیاه به دار آویختند و در باتلاق زندگی دفنم کردند. آنها تخم خشکیدۀ نفرت را در گوشۀ سیاه قلبم تا ابد کاشتند.
در انتهای این جادۀ پر از پیچ و خم های مبهم و موحش، لابه لای این درختهای عریان پر از حسرت و نفرت انگیز، سرزمینی به نام نور نمایان شد، درختی سبز به انتظار نشسته بود. شاخۀ آرزوی سبز این درخت چون گیسوانی دختری بالغ که بر روی سرش گیس شده رشد کرد، دستم را گرفت و مرا از مدفن باتلاق لجن زار و بی کسی بیرون کشید. جانی تازه به این جسم پلاسیده و پژمرده ام بخشید. شاخۀ آرزو از طرف خدا مأموریت یافت تا آخر این راه همراهی ام کند و آرزوهای نداشته ام را برآورده کند تا طعم گس بدبختی ام تبدیل به دریایی از قند شود و چه خوب است خدایی که من دارم. فرشته ای به نام مادر برایم خلق کرد تا چون درخت سایه اش بالای سرم باشد و هرگز چتر مهربانی اش از روی سرم کنار نرود.

دانلود رمان ابریشم زندگی من | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: ۲٫۲۵ مگابایت