دانلود رمان قبل از شروع

دانلود رمان قبل از شروع

دانلود رمان قبل از شروع اثر مهسا زهیری با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دانلود رمان قبل از شروع

داستان دختری به نام نارینه است که خواهر ناتنیش در شرف ازدواج با فرشید ، پسری که عموی بسیار ثروتمندی داره که تنها ۶ سال از خودش بزرگتره و همه جوره تکه ، نارینه گرچه از مادر با خواهر و برادرش جداست اما فامیلیه متفاوتی با اونها هم داره و همین سبب میشه که عموی نامزد خواهرش، آدلان سر این موضوع اونو به هم بریزه

خلاصه رمان قبل از شروع

در رو باز کرد و خواست لامپ رو روشن کنه که گفتم: نه! چی شده؟ چه خبر؟ بعدا میگم. الان خسته ام.عمه ت میگه بیا پایین … فقط با ناراحتی نگاهش کردم. حالا که فهمیده بودن، نمیشد که نرم. آیه شد که نرم. آیه ی قرآن غلط می شد!فاطمه شونه بالا انداخت و رفت.

یک ربع بعد دوش گرفته بودم و به سمت سالن از پله ها پایین میرفتم. مثل اینکه این سری خاله ی داماد هم اومده بود؛ از جلسه اول و دوم به خاطر میآوردمش. کنار مادر داماد و عمه و خانوم و فاطمه نشسته بود. با فاصله ی چند صندلی از نیکا و فرشید که تقریبا نیم رخ بود.دو مرد پشت به پله ها در حال گفتگو بودن.با نزدیک شدن به جمع سلام بلندی کردم و به طرف صندلی کنار فاطمه رفتم.

بوی سیگار و ادکلن تلخ زیر دماغم زد که فقط مال یه نفر میتونست باشه! پس با ماشین فرشید اومده بود!حوصله جمع رو نداشتم. بخصوص با هفته ی بدی که گذرونده بودم. سرم به شدت درد میکرد. حواسم به ناخنهای کوتاه شدهام بود که نگاهم به چشمهای سرد خانوم و نگاه جستجوگر عمه و نگاههای تحقیرآمیز دو زن روبه روم نیفته. همون لحظه سینی با یه لیوان شربت و قرص مسکن جلوم ظاهر شد.

سرم رو بلند کردم و با دیدن لبخند «عزیز »لبخند کمرنگی زدم و گفتم: زحمت کشیدی …

دانلود رمان با لینک مستقیم