دانلود کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

دانلود کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

سایت دانلود رمان فارسی اینک برای شما دانلود کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم از آقای قاسم نصیرزاده را آماده کرده است شما میتوانید برای دانلود این کتاب کاربردی و آموزنده به ادامه مطلب بروید.

دانلود کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم
دانلودکتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

 درباره دانلودکتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

مهم‌ترین عامل موفقیت و پیشرفت، اعتماد به نفس است؛ در حقیقت، کلید اصلی تمام موفقیت‌های بشر به شمار می‌رود. هر چقدر موفقیت‌های بزرگ‌تری می‌خواهید باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. همۀ ما در کودکی به خاطر سرزنش‌ها و تحقیرها و برچسب‌هایی که از طرف خانواده و جامعه بر پیکرمان زده شده است اعتماد به نفس خود را از دست داده‌ایم؛ برای همین نقطۀ شروع تغییر شرایط، پیشرفت و موفقیت، ساختن اعتماد به نفسی قوی است.

در جامعۀ ما خیلی از افراد اصلاً تعریفی از اعتماد به نفس ندارند و معنای واقعی آن را نمی‌دانند و فکر می‌کنند اعتماد به نفس چیزی ذاتی است که برخی آن را دارند و برخی ندارند. حتی تصور نمی‌کنند که می‌توان آن را رشد داد و تقویت کرد.

قاسم نصیرزاده نویسنده‌ی این کتاب، از چند نفر تعریف اعتماد به نفس و فرق آن را با عزت نفس پرسید. شاید باورتان نشود که تعداد بسیار کمی جواب دادند، آن هم با مکث کردن بسیار و در آخر هم جواب درستی ندادند. این بود که او لازم دید در خصوص این موضوع نگاه متفاوت‌تری را ارائه بدهد.ما زمانی رشد می‌کنیم که آگاهانه این افکار را کنترل کنیم و نسبت به افکار مخربمان آگاهی داشته باشیم و بدانیم که چه تأثیری بر اعتماد به نفسمان می‌گذارند. همچنین باید افکار سازنده‌ای را بشناسیم که باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شوند. در این صورت از افکار مخرب جلوگیری می‌کنیم و سعی می‌کنیم که از افکار سازندۀ اعتماد به نفس استفاده کنیم.

فهرست مطالب

از خودم بگویم!
چرا اعتماد‌ به نفس؟!
عزت نفس چیست؟ اعتماد به نفس چیست؟
چی اعتماد به نفسم را اینقدر کم کرده بود؟
احساس گناه
عذاب وجدان
تقویت احساس لیاقت و شایستگی
کلام آخر