شبکه اجتماعی تیکفا

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

بهترین روش استفاده از شبکه اجتماعی تیکفا است! اما چرا؟ کسانی که صاحب وبلاگ یا سایت هستند به اهمیت تعداد بازدید کننده و مخاطب کاملا واقف هستند و می دانند آنچه که به یک سایت یا وبلاگ ارزش می دهد تعداد بازدید کننده است. اما برای جذب مخاطب باید چه کنیم و چگونه می توانیم بازدید بالایی داشته باشیم؟ برای مثال شما به کدام یک از این موضوعات علاقه مند هستید؟ سیاسی فرهنگی ورزشی هنری فناوری اجتماعی مذهبی علمی سرگرمی

بقیه مطالب در ادامه مطلب

خیلی از کسانی که وبمستر هستند برای اینکه مطالب سایتشان پر بازدید باشد هرروز مطالب جدید در سایت یا وبلاگ خود بارگذاری می کنند تا اینطوری سایت به روزی داشته باشند و مخاطبشان حفظ شود و افزایش پیدا کند. اما اینکار بسیار زمان بر و خسته کننده است. برخی دیگر به دنبال شبکه های اجتماعی هستند. گرچه در دسترس بودن و ساده بودن این شبکه ها یکی از مزیت های آنان است اما وقتی مطالب شما دیده خواهد شد که فالور و اعضای لیست دوستان شما بالا باشند. و الا عملا مطالب شما بازدیدی نخواهد داشت. از طرفی بالا بردن تعداد اعضای لیست دوستان و فالورها کار ساده ای نیست و باید زمان زیادی صرف کنید.

اما در شبکه محتوا محور تیکفا شما نیاز به صرف زمان برای جمع کردن فالور نخواهید داشت. همچین لازم نیست همیشه به روز باشید تا مخاطبتان حفظ شود. بلکه فقط کافی است مطالب مفید و ارزشمند تولید کنید و آن را در سایت به اشتراک بگذارید. سایر اعضا به مطالب شما رای و امتیاز می دهند و اگر مطلب شما امتیاز بالا کسب کند در جایگاه بالاتر قرار می گیرد و مخاطب بیشتری کسب می کند.

تیکفا شبکه اجتماعی

در مجموع تعداد تیک مطالب نشان دهنده ارزش و محبوبیت آن است. و تمام مطالب سایت اعم از پست ها عکس ها فیلم ها و حتی کامنت ها براساس تعداد امتیاز و تیک دسته بندی و مرتب می شوند. پس دغدغه اصلی شما باید تولید پست یا کامنت ارزشمند باشد و به فکر جذب مخاطب نباشید. چون سایر کاربران با امتیازی که به مطالب شما می دهند مخاطب شما را تضمین خواهند کرد.

اشتراک گذاری لینک در تیکفا بسیار ساده و کاربردی است و شما با درج لینک، مطالب را در تیکفا به اشتراک می گذارید و به این ترتیب بازدید مطالب تان چند برابر خواهد شد و باعث رشد رتبه و اعتبار شما از نظر سئو خواهد شد.

اشتراک گذاری ویدیو در تیکفا به همان سادگی لینک است و  شما با درج لینک صفحه ای که ویدیو در آن قرار دارد به راحتی وبا یک کلیک ساده ویدیو را در سایت بارگذاری می کنید و به این ترتیب بدون اینکه اینکه از حجم اینترنت شما کاسته شود ویدیو شما در به اشتراک گذاشته می شود و بازدید ویدیو بالا خواهد رفت.

اگر نرم‌افزار اندروید تیکفا را نصب نکرده اید حتما برای اینکار اقدام کنید. چرا که با داشتن این نرم افزار تمام رویداد های مطالب و کامنت های شما به شما گزارش داده می شود و شما به سادگی می توانید از آنها با خبر شوید.

نرم افزار اندروید تیکفا

هر روز به صفحات جذاب و پرطرفدار در تیکفا افزوده می شود ولی یکی از صفحاتی که اخیرا ساخته شده است و بازیدید قابل توجهی دارد صفحه نظرسنجی انتخابات است که کاربران با تیک زدن و نظر دادن از شخصیت های محبوب خودشان حمایت می کنند و به نوعی در رقابت به آنها کمک خواهند کرد.