بهترین روش های خرید تجهیزات اداری و صنعتی

بهترین روش های خرید تجهیزات اداری و صنعتی

گذشت زمان همچنین پیشرفت های روز افزون آن تحول عظیمی در تمامی امور روزمره ما ایجاد کرده است که یکی از بزرگترین آنها خرید اینترنتی است.ما امروزه میتوانیم بیشتر نیاز های خدماتی و کالایی خود را به صورت اینترنتی تهیه کنیم که باعث دگرگونی بسیاری در امر خرید شده است.فروشگاه اینترنتی تمیز گستر اندیشان نیز یکی از این نوع فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه تجهیزات آموزشی,کمک آموزشی و تجهیزات نظافتی صنعتی و … فعالیت میکند جاروبرقی صنعتی از جمله وسایل نظافتی بسیار مهم در کارخانجات صنعتی و مساجد است که انواع آن را در این سایت میتوانید مشاهده کنید. از جمله دیگر وسایل نظافتی که در بانک ها , هتل ها و مکان های عمومی نیز استفاده میشود دستگاه واکس کفش میباشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و این محصول را نیز میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. یکی دیگر از محصولاتی که در سایت تمیز گستر اندیشان موجود میباشد و در زمره وسایل کمک آموزشی مهم قرار دارد, میتوان به وایت برد اشاره کرد که در اکثر مراکز آموزشی و دانشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.

جاروبرقی صنعتی

امروزه کاربرد جارو برقی ها فقط محدود به تمیز کردن منازل نمی باشد بلکه از جارو برقی صنعتی و نیمه صنعتی در عملیات و مکان های متفاوت استفاده می شود. هرچه میزان قدرت مکش جارو برقی ها بیشتر باشد توانایی آنها در مکش مواد سنگین بیشتر شده و سرعت عملیات نظافت نیز بیشتر می شود. امروزه با طراحی و ساخت انواع متنوع جارو برقی های صنعتی فرایند نظافت که در گذشته کار بسیار سختی به شمار می رفت، بسیار آسان شده است.

نحوه کار جارو برقی صنعتی

نحوه کار جارو برقی های مختلف مانند خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و مکنده های کامیونی مانند هم می باشد. اصلی ترین بخش جارو برقی ها پمپ است که توسط موتور به حرکت در می آید. پمپ هوای داخل مخزن را تخلیه کرده و ایجاد یک خلا نسبی می کند در نتیجه بین داخل جارو برقی و محیط اطرافش اختلاف فشار به وجود می آید. با باز شدن دهانه مکش جارو برقی برای برطرف نمودن این فشار هوای بیرون به سرعت وارد مخزن جارو برقی می شود که همراه با خود ذرات و آلودگی ها را نیز به مخزن می کشد. اساس کار و اجزای همه ی جارو برقی ها مانند هم می باشد تفاوت آنها در سرعت و قدرت مکش، نوع سیستم فیلتر و ظرفیت و جنس بدنه شان می باشد.

پمپ مکش جارو برقی صنعتی

وظیفه پمپ مکش هوای اطراف جارو برقی ها می باشد. قدرت و سرعت مکش به پمپ وابسته هستند که پمپ های به کار رفته در جارو برقی های مختلف، متفاوت می باشد که از انواع آن می توان پمپ های سانتریوفیوژال، پمپ های مکنده و پمپ های ساید چنل نام برد. قدرت مکش این پمپ ها علاوه بر نوعشان یه دقت ساخت و ظرفیت و سرعت مکش نیز بستگی دارند.

موتور جارو برقی صنعتی

موتور جارو برقی انرژی مورد نیاز پمپ را تامین می کند. موتور ها الکتریکی می باشند و به برق سه فاز نیاز دارند. انواع موتور های الکتریکی کلکتوری، کلکتوری تقویت شده و توربینی هستند که موتور های توربینی در مدت زمان طولانی داغ نمی شوند و می توان به طور پیوسته از آنها استفاده کرد.

 

دستگاه واکس کفش

امروزه داشتن کفش های تمیز و براق یک امر مهم و ضروری در جامعه می باشد. دستگاه واکس کفش انجام این امر را برای شما سهل می کند و دیگر لازم نیست ساعت ها وقت صرف واکس زدن کفش هایتان بکنید.

 

دستگاه واکس زن برقی برای گردگیری و واکس زدن کفش استفاده می شود. واکس کفش اتوماتیک دارای سری لوازم مخصوص گردگیری کفش می باشد. این دستگاه های جانبی شامل فرچه گردگیر، پولیش کفش و برس های متعددی می باشد که مجموعه ی این لوازم دستگاه واکس کفش را می سازند. تا به حال دستگاه های واکس کفش در مدل های دستگاه واکس کفش اداری و خانگی ساخته شده است.

نحوه استفاده از دستگاه واکس کفش

نحوه و زمان استفاده از هر کدام از برس های دستگاه واکس توسط چراغ چشمک زن که بر روی دستگاه تعبیه شده مشخص می شود. بدین گونه که چراغ چشمک زن حدود ۱۰ ثانیه بر روی برس گردگیر فعال می شود. این دستگاه برای کفش های مشکی و قهوه ای ساخته شده و بسیار مناسب می باشد. بسته به اینکه دکمه ی مشکی یا قهوه ای را فشار می دهید، فرچه گردگیر مشکی یا قهوه ای شروع به کار می کند و در این حالت چراغ چشمک زن به مدت ۱۰ ثانیه روی آن پرداخت می شود. در نهایت پس از اتمام گردگیری واکس بر روی کفش مالیده می شود و با پولیش بر روی کفش برق انداخته می شود. تعداد دفعات زدن واکس از ۱ تا ۴ دفعه در هر ۲۵ ثانیه قابل تنظیم می باشد.

خرید دستگاه واکس کفش

شما می توانید این دستگاه را از هر فروشگاهی که لوازم برقی می فروشند تهیه فرمایید. این دستگاه به دلیل فروش بالایی که دارد، به تعداد بالا در بازار عرضه می شود. اما تنوع بالا در مدل انتخاب این دستگاه را در زمان خرید مشکل می کند. اگر زمان کافی برای رفت و آمد در ترافیک های شهر را ندارید، خرید اینترنتی گزینه مناسبی برای شما می باشد. کافیست به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا تمام مدل ها را با قیمت های آن در یک صفحه مشاهده فرمایید و با صرف زمانی کوتاه به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

 

وایت برد

وایت بردها در ابعاد، قیمت و انواع متفاوتی در بازارها عرضه می شوند. امروزه با کنار گذاشته شدن تخته های سیاه گچی، وایت بردها جایگزین های بسیار مناسب تری در مدارس، دانشگاه ها و اداره ها شده اند. لذا در اینجا مطالبی مختصر درباره شناخت انواع وایت برد و نحوه خرید آن آورده ایم.

نکات مهم در خرید وایت برد

در انتخاب وایت برد باید به نکاتی توجه کرد که در اینجا به چهار مورد از آن ها اشاره می کنیم. یکی از این موارد قیمتی است که برای خرید آن در نظر داریم. به نسبت ابعاد، نوع و کیفیت تخته وایت برد قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود. مورد دیگر، ابعاد تخته وایت برد است. رایج ترین ابعاد برای وایت برد ۲۰*۳۰ است اما با ابعاد بسیار بزرگ تر نیز قابل سفارش است که می توانیم به راحتی سفارش دهیم. مورد دیگر، نوع تخته وایت برد است. وایت برد ها در انواع مغناطیسی، شیشه ای، هوشمند و معمولی عرضه شده اند که بسته به نیاز ما قابل خریداری هستند. مورد آخر کاربرد های متفاوت تخته وایت برد است. از نمونه کاربرد های وایت برد می توان به این موارد اشاره کرد. کاربرد در مدارس، در اداره ها، در دانشگاه ها و حتی برای کودکان خردسال خرید وایت برد بهترین جایگزین برای تخته های گچی خواهد بود. در نظر داشته باشید که تمامی این محصولات را میتوانید از سایت تمیز گستر اندیشان به صورت آنلاین و بسیار ساده خریداری کنید.

خرید وایت برد

جهت خرید وایت برد ابتدا باید ابعاد وایت برد مورد نظر را در نظر بگیریم و اینکه چه مقدار هزینه برای خرید آن در نظر گرفته ایم بعد از در نظر گرفتن این موارد بسته به نیاز خودمان یک نوع از انواع وایت برد ها را انتخاب می کنیم. اگر هدف ما خرید بک وایت برد برای شرکت یا اداره است، وایت برد های مغناطیسی انتخاب مناسبی می باشد. جهت خرید انواع وایت بردها می توان به مراکز فروش معتبر مراجعه نموده و جهت خرید اقدام کرد. معمولا شعب مختلفی از یک مرکز ارائه دهنده در شهر ها و شهرستان ها وجو دارد که مراکز مطمئنی برای خرید خواهند بود. علاوه بر این بسیاری از شرکت های فروش وایت برد، خدمات آنلاین جهت خرید اینترنتی نیز ارائه می دهند که خرید از این مراکز نیز بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود.