پرفکت مانی یک راه حل فوق العاده برای پرداخت های ارزی

پرفکت مانی یک راه حل فوق العاده برای پرداخت های ارزی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مالی در سراسر جهان است که با آن می‌توانید به راحتی پرداخت‌ و دریافت های اینترنتی خود را انجام دهید، به سراسر جهان پول منتقل کنید یا درآمدهای ارزی خود را دریافت کنید.

پرفکت مانی یک راه حل فوق العاده برای پرداخت های ارزی

این انتقال ارز با گرفتن کارمزد از سوی پرفکت مانی همراه است که مبلغ آن ۲ % می باشد که در صورت وریفای کردن حساب به ۵% کاهش می یابد،وریفای کردن حساب هم به این شکل است که بعد از کامل کردن اطلاعات در سایت پرفکت مانی به بخش تنظیمات پنل کاربری خود رفته و روی «Verification management» کلیک کنید و در بخش احراز هویت، تصویر گواهینامه رانندگی یا پاسپورت به همراه تصویر یک قبض خدماتی (مثل قبض برق، تلفن یا قبض موبایل) را به صورت فایل عکس برای شرکت بفرستید.

پرفکت مانی جز معدود سایت های پرداخت ارزی در ایران است که در شرایط تحریم های مالی و بانکی باز است و حتی از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

با شارژ حساب پرفکت مانی خود توسط شرکت های خدمات ارزی مانند تراپی می توانید پرداخت های اینترنتی خود را در همه سایت های بین المللی داشته باشید همچنین می توانید از پرفکت مانی برای خرید بیت کوین هم استفاده کنید البته باید توجه داشته باشید خرید بیت کوین با این روش گران شود پس قبل از پرداخت به این روش از کمتر بودن هزینه آن مطمین شوید.

برای پرداخت و خرید از طریق پرفکت مانی می توانید به دو روش عمل کنید

۱-حساب پرفکت مانی ایجاد کنید و از طریق صرافی یا شرکت های خدمات ارزی حساب خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید.

۲-از طریق خرید ووچر پرفکت مانی بدون ایجاد حساب که این کار هم از طریق لینک زیر صورت می گیرد:

https://trapay.ir/blog/buy-and-sale-voucher-perfect-money