خرید تور دبی از شیراز

امارات متحده از  ۷ پادشاهی تشکیل شده است که امارت دبی پرجمعیت ترین امارت بین آن هاست. دبی از مدرن‌ترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می‌رود و گردشگران زیادی برای تماشای معماری خارق العاده، کویر ها و صحرا های زیبا و وسیع، پارک‌های فوق‌العاده و سواحل زیبا، خود را از اقصی نقاط جهان به این سرزمین برسانند. این شهر در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و در شمال پایتخت امارات، یعنی ابوظبی قرار گرفته است. تور های مسافرتی به دبی از اکثر شهر های ایران، مانند تور دبی از شیراز وجود دارد و شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

 

 

در تور دبی از شیراز، شما متوجه یک امر جالب می‌شوید… سرعت پیشرفت در دبی خارق العاده است! در کمتر از ۵۰ سال، شهری پیشرفته و توریستی در دل این کویر ایجاد شده است. بسیاری از گردشگران از وجود این معماری پیشرفته و این تعداد آسمان‌خراش در صحرا های وسیع این کشور، متحیر می‌شوند؛ هرچند که حال و هوای بیابانی این شهر به کلی از بین نرفته و هنوز هم تفریحاتی از قبیل سافاری در کویر یا قایق‌سواری در خلیج فارس می‌توان گوشه‌ای از گذشته‌های دور این شهر، یعنی زمانی که هنوز خبری از آسمان خراش ها نبود را، تجربه کرد.

از حدود ۲۰ سال پیش، دبی به‌عنوان بزرگ‌ترین خانه جزیره‌های مصنوعی در دنیا لقب گرفته است و در سال ۲۰۱۳ ، به خاطر سطح بالای تکنولوژی این شهر، دبی توانست امتیاز برگزاری مهم‌ترین نمایشگاه جهان یعنی اکسپو ۲۰۲۰ را به دست آورد که برای نخستین بار شهری از خاورمیانه موفق به میزبانی آن می‌شد. اقتصاد دبی به وسیله فروش نفت آن رشد چشمگیری کرد؛ اما جالب است بدانید که بیشتر درآمد دبی نه از حوزه نفت بلکه از طریق تجارت در منطقه آزاد جبل علی، فروش ساختمان‌ها و زمین‌ها به شهروندان خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت های مختلف کاری و … و همچنین قسمت بزرگی از درآمد دبی از صنعت گردشگری تأمین می‌گردد. در حال حاضر، دبی در حوزه تجارت و گردشگری، موقعیت ویژه‌ای در غرب آسیا و حتی جهان پیدا کرده ‌است. برای بازدید از این شهر رویایی، خرید تور دبی از شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

دبی، مانند اکثر کشور های منطقه جزیره العرب، آب‌وهوایی صحرایی دارد و در نتیجه در تمام طول سال، آب‌وهوای آن گرم و خشک است. با وجود اینکه آب و هوای گرم و خشک بر دبی حاکم است، دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شود که به نوعی همان تابستان و زمستان محسوب می‌شود. بهترین زمان سفر به دبی از ماه آبان تا فروردین است که آب‌وهوای سردتری نسبت به فصل تابستان بر شهر حاکم می‌شود. در فصل سردتر میانگین دمای هوا حداکثر به ۲۳ درجه می‌رسد که در شب تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد نیز می‌تواند پایین بیاید که برای یک شهر حاشیه خلیج فارس، دمایی خوب محسوب می‌شود. این زمان از سال، گردشگران زیادی با تور ها به این شهر سفر می‌کنند و شما هم می‌توانید با تور دبی از شیراز یا کلانشهر های دیگر، به این شهر سفر کنید.

 

در ایام تعطیلات نوروز، مسافران ایرانی بسیاری وارد این شهر می‌شوند و با اینکه نوروز جشنی ملی مختص ایرانیان است، طی چند سال اخیر با توجه به اقبال ایرانیان، مسئولین گردشگری دبی توجه ویژه‌ای به این جشن باستانی داشته اند و آن را همانند ایرانیان، جشن می‌گیرند. البته سفر به این شهر در عید نوروز، ممکن است به خاطر هزینه‌های بالا برای همه میسر نباشد. در واقع، در اواخر سال میلادی یعنی کریسمس و  همچنین فصل‌هایی که آب و هوای شهر، مطلوب است، یعنی از حدود  مهر ماه تا عید توروز و اواخر فروردین، هزینه‌های این شهر به گران‌ترین حد خود می‌رسند و علاوه بر تعداد زیاد گردشگران و شلوغی شهر، ‌با افزایش بسیار هزینه‌های مسافرت از قبیل هزینه تور، بلیط هواپیما، هتل و غیره نیز مواجه خواهید شد. برای کاهش هزینه‌ها و خرید تور دبی از شیراز یا کلانشهر های دیگر در ارزان ترین قیمت ها، به وبسایت معراج گشت آسمان مراجعه کنید.