لوازم یدکی دوو

دوو اسپرو (Daewoo Espero) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷تولید شده‌است. این خودرو در کلاس خودرو سایز متوسط قرار گرفته و است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۵ دنده به دو صورت خودکار و دستی است. وزن ۱۱۴۰ کیلو گرم و موتور آن ۴ سیلندر با حجم ۱۹۸۹ سی سی توان ۱۰۵ اسب در دور ۵۰۰۰ و گشتاور ۱۶۴ نیوتن متر در ۲۶۰۰ دور می باشد. اتومبیل در رده سدان قرار دارد و شاید از نظر اندازه بزرگ به نظر بیاید. این خودرو با صندوق عقب بلند؛ کاپوت کشیده و ارتفاع کمتر نسبت به سایر خودروهای همرده دارای طرح مناسب آیرودینامیکی است اما طرح ظاهری آن غیر جذاب و ساده است اما در عین حال دارای ظاهری خشن و نیز با ابهت است. خودرو دارای زوایای ملایم و چراغهای عقب به هم پیوسته است و چراغ دنده عقب هم بر روی سپر قرار گرفته است. تامین انواع لوازم یدکی دوو با بهترین قیمت در بازرگانی ایمن یدک.

بقیه در ادامه مطلب

لیفان X50 در دو نوع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک عرضه می گردد. پیشرانه این خودرو یک موتور ۱٫۵ لیتری می باشد که حداکثر توان خروجی ۱۰۲ اسب بخار تولید میکند.حداکثر سرعت این خودرو با این موتور ۱۷۰ کیلومتر می باشد.موتور این خودور دارای استاندارد اروپایی یورو ۵ می باشد.مصرف سوخت X50 برابر در حالت گیربکس دستی برابر با ۶٫۳ لیتر و در نوع اتوماتیک برابر با ۶٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. تامین انواع لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت در بازرگانی ایمن یدک.

جک J5 با دو موتور چهار سیلندر خطی ۱٫۵ لیتری و ۱٫۸ لیتری مجهز به ۱۶ سوپاپ با زمانبندی متغیر و دو میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC)، با پیروی از استاندارد آلایندگی یورو ۴٫ از تجهیزات این چینی می‌توان به جعبه شیشه ای مخفی، آینه های جانبی برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، شیشه بالابرهای برقی، سوئیچ چند منظوره، چراغ مطالعه، چراغ صندوق عقب، آینه الکتروکرومیک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی سرنشین جلو و عقب، سیستم هشداردهنده باز بودن درب، قفل ایمنی کودک، ترمز ضدقفل به همراه سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، گرمکن شیشه عقب، سیستم کولر و تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب، چراغ ترمز سوم، چراغ های جلو و عقب از نوع هالوژن، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو با قابلیت پخش MP3 و درگاه USB، آنتن روی شیشه، چراغ لادری، و رینگ های آلومینیومی برای هر دو تیپ سدان و هاچ بک اشاره کرد؛ برف پاک کن شیشه عقب نیز، از جمله تجهیزات توجوی هاچ بک محسوب می‌شود. استفاده از الیاف قابل تهویه در صندلی ها، به راحتی و آسایش سرنشینان در مسافت های طولانی کمک شایانی می‌کند. نخستین چیزی که با نشستن داخل آن جلب توجه می‌کند، فضای مناسب و جادار آن است.  فروش انواع لوازم یدکی جک در بازرگانی ایمن یدک.

ام وی ام X33 خودرو یک خودروی کراس اوور با خاصیت اسپورتی می باشد. طراحی ظاهری با ابعادی متناسب و مجموعه چراغهای جلو کریستالی پیشرفته بزرگ با طراحی خاص زوایا جلو پنجره کرومی با خطوط موازی با یکدیگر همخوانی چشم نوازی داشته و این خودرو نرمی و سواری یک خودرو سدان را دارد و ارائه دهنده سیمائی مدرن می باشد. نسل جدیدی از ترمزهای ABS+EBD از شرکت TEVIS آلمان، دیسک های ترمز با قطر بالا در چهار چرخ و چراغهای ترمز LED با نور خیره کننده از جمله امکانات مناسب ایمنی این خودرو می باشد.  بازرگانی ایمن یدک تامین کننده انواع لوازم یدکی ام وی ام و ارسال به سراسر ایران.